Zakres szkoleń

Wszyscy uczestnicy naszych szkoleń i kursów e-learningowych otrzymują Certyfikat, który bedzie potwierdzeniem ich umiejętności i zaangazowania. Docenimy aktywne uczestnictwo w zadaniach i pracach grupowych. Wierzymy, że każdy Uczestnik stawia na rozwój osobisty - na tym również zależy i nam - i oby to był dobry początek na efektywną i satysfakcjonującą pracę w branży optycznej.


MANUALNE PRACE Z OPRAWĄ OKULAROWĄ

poziom rozszerzony

Na tym jednodniowym szkoleniu uczestnicy doświadczą manualnej pracy z oprawą okularową oraz niezbędnymi do tego narzędziami. Zgłębią różne technik profilowania i dopasowania okularów do Klienta od nanośników po same nakietki, z uwzględnieniem regulacji kąta pantoskopowego, prawidłowego ustawienia tarcz względem środków źrenic czy modyfikacji odległości wierzchołkowej. Zaznajomią się z różnymi materiałami wykorzystywanymi w produkcji oraz ich właściwościami. Nauczą się w jaki sposób przygotować produkt do sprzedaży, tak by już od pierwszej przymiarki dawał Klientowi właściwe odczucia. Całość realizowana w typowo warsztatowej koncepcji, czyli 80% czasu to ćwiczenia manualne.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 689 zł (kwota brutto)

W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 10 osób
  • narzędzia i sprzęt na czas warsztatów
  • oprawy okularowe do ćwiczeń
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwę kawową
  • materiały piśmiennicze

 

  • Pewność siebie w profilowaniu i dopasowaniu
  • Sprawność w działaniu z Klientem
  • Wzrost wizerunku profesjonalisty
  • Wyczucie materiału
  • Umiejętność wykorzystania odpowiednich narzędzi
  • Wzrost zadowolenia Klientów
  • Rozwój wizerunku profesjonalnego punktu
  • Spadek reklamacji związanych z niewłaściwym dopasowaniem okularów
  • Skrócenie czasu obsługi Klienta
  • Zmniejszenie kosztów związanych z uszkodzeniami okularów
  • Narzędzia niezbędne w profilowaniu
  • Metodyka przygotowania opraw okularowych do dopasowania
  • Prostowanie zdeformowanych opraw
  • Proces indywidualnego dopasowania poszczególnych elementów opraw
  • Aspekty anatomicznego dopasowania końcówek zauszników w modelu: klasycznym, półsportowym
  • Materiały opraw okularowych
  • Działania serwisowe
    • Skracanie zausznika wraz z nakietkami
    • Wymiana mechanizmu „flex”
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzi i opraw
  • Praca w parach
  • Praca w grupach

Terminy

  • 22.03 Warszawa
  • 26.04 Trójmiasto
  • 17.05 Kraków
  • 07.06 Gorzów Wlkp
Zgłoś się

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA w salonie optycznym

poziom ​podstawowy

 NOWOŚĆ   szkolenie on-line 4 moduły 

Cykl 4 interaktywnych spotkań grupowych on-line. W czasie których uporządkujesz i standaryzujesz cały proces obsługi. Rozwiniesz świadomość oraz sprawność w realizowaniu zrozumiałej komunikacji z Klientem od skutecznego nawiązania pierwszego kontaktu, przez diagnozę potrzeb, rekomendację produktów, umiejętnym rozwiewaniu obiekcji, a na wydaniu gotowego produktu kończąc.

Atuty szkolenia on-line:

  • niższy koszt  Twojego szkolenia
  • brak wydatków na dojazd
  • minimalizacja śladu węglowego – dbałość o ekologię
  • oszczędność czasu na dojazd – rozwijasz się w domu lub w pracy
  • możliwość wdrożenia nowej wiedzy i umiejętności jeszcze tego samego dnia po spotkaniu
  • druga część dnia jest dla Ciebie

Koszt uczestnictwa 1 osoby w pełnym cyklu: 450 zł (kwota brutto)

 Pakiet [WDROŻENIE]  Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2 oraz szkolenie on-line „Profesjonalna obsługa Klienta”: 750 zł (kwota brutto) oszczędzasz 118zł

W cenie zapewniamy:

  • 12 h szkoleniowych – cztery moduły po 3h (startujemy o 8:00 w wyznaczonych terminach)
  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • Rozwój świadomości swoich działań w czasie obsługi klienta
  • Umiejętność efektywnego radzenia sobie z klientem na różnych etapach obsługi
  • Pewność siebie w świadomym stosowaniu modelu sprzedażowego
  • Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
  • Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności radzenia sobie w każdej sytuacji
  • Oszczędność czasu i kosztów na dojazdu
  • Skutecznego doradcę klienta
  • Wzrost sprzedaży
  • Możliwość szybkiego wdrożenia pracownika spoza branży optycznej
  • Wzrost grupy klientów polecających salon optycznych
  • Zaangażowanie pracowników w jakość procesu obsługi klienta
  • Podniesienie prestiżu salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych poprzez realizację wysokiej jakości obsługi
  • Szerokie otwarcie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów optycznych dzięki zmianie postawy pracowników na ukierunkowaną na klienta, a nie produkt
  • Solidny fundament do rozwijania modelu obsługi klienta zgodnie własnymi potrzebami
  • Moduł 1 Skuteczny pierwszy kontakt z klientem
    • Skuteczne i nieskuteczne zachowania w pierwszym kontakcie.
    • Obserwacja klienta – czego możesz się dowiedzieć zanim zaczniesz pytać
    • Techniki radzenia sobie z większą ilością klientów
    • Analiza realnych sytuacji z salonu
  • Moduł 2 Klient a nie produkt – techniki zbierania informacji
    • „Pomysły sprzedażowe” w pierwszym kontakcie z klientem
    • Potrzeby świadome i nieświadome
    • Konstrukcja pytań, a ilość i wartość informacji
    • Mapa informacji na temat klienta
  • Moduł 3 Trzy poziomy komunikacji w rekomendacji
    • Dobra komunikacja… a czym właściwie jest komunikacja
    • Jakie badanie potrzeb taka rekomendacja
    • „Mówię, pokazuję, angażuję” – komunikacja wielopłaszczyznowa
    • Analiza porównawcza w rekomendacji
  • Moduł 4 Finalizacja procesu obsługi klienta
    • Obiekcja jako sygnał
    • Gdy decyzja się przedłuża
    • Jak reagować a jak nie reagować na obiekcje
    • Techniki rozwiewania obiekcji
    • Budowanie pozytywnych emocji i lojalności klienta przez wydanie okularów
  • Dyskusja zogniskowana
  • Ćwiczenia i praca w mniejszych i większych grupach w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
  • Analiza dialogów
  • Analiza zapisów audio i wideo
  • Odgrywanie ról

Terminy

  • |26.03 moduł 1| |28.03 moduł 2| |02.03 moduł 3| |04.03 moduł 4| 2024
  • |07.05 moduł 1| |09.05 moduł 2| |14.05 moduł 3| |16.05 moduł 4| 2024
  • |11.06 moduł 1| |13.06 moduł 2| |18.06 moduł 3| |20.06 moduł 4| 2024
Zgłoś się

OPTYK W PIGUŁCE CZĘŚĆ 1

poziom ​podstawowy

Ten interaktywny kurs e-learningowy jest przeznaczony dla osób rozpoczynających pracę w salonie optycznym lub chcących uzupełnić niezbędne wiadomości. Za jego pośrednictwem zdobędziesz wiedzę z obszaru elementarnej budowy oka, podstawowych wad wzroku oraz ich korygowania. Nabędziesz umiejętność odczytywania, interpretacji korekcji zapisanych na recepcie okularowej oraz przeliczania zapisów korekcji astygmatyzmu. Dodatkowo poznasz podstawowe zależności między zapisem na recepcie, a gabarytami soczewek okularowych. Wszystko to jest absolutnym fundamentem do dalszego rozwoju w branży optycznej.

 

Koszt kursu: 199 (kwota brutto)

Taniej w pakiecie!

 Pakiet [START]  Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2: 360 zł (kwota brutto) oszczędzasz 58zł

 Pakiet [WDROŻENIE]  Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2 oraz szkolenie on-line „Profesjonalna obsługa Klienta”: 750 zł (kwota brutto) oszczędzasz 118zł

W cenie otrzymujesz:

  • Imienny dostęp dla jednego użytkownika
  • Dostęp do kurs na 30 dni
  • Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
  • Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
Czym jest kurs e-learningowy?
To interaktywny materiał, który otwierasz w przeglądarce internetowej na komputerze, tablecie lub telefonie. Podobnie jak strona internetowa. Może składać się z animacji, filmów, tekstów, zadań i testów do wykonania. Całość wymaga Twojego zaangażowania i uwagi byś skutecznie przyswajał/a określoną wiedzę i umiejętności.

WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (np. chrome, opera, firefox itp.).

  • Łatwiejszy początek pracy w salonie
  • Zmniejszenie stresu związanego z realizacja nowych wyzwań
  • Podstawy niezbędne do zrównoważonego rozwoju w branży optycznej
  • Wygodę – masz możliwość uruchomienia kursu w dowolnym i najlepszym dla Ciebie czasie
  • Możesz w ciągu 30 dni wrócić do kursu wielokrotnie, ile razy chcesz
  • Pracownika w miejscu pracy – nie musisz nigdzie go wysyłać
  • Krótszy czas adaptacji pracownika do stanowiska
  • Oszczędność czasu i energii poświęconych na przekazywanie wiedzy
  • Minimalizację kosztów szkoleniowych – koszt kursu jest relatywnie niewielki
  • podstawy budowy oka
  • wady wzroku
  • budowa recepty okularowej
  • przeliczanie zapisu astygmatyzmu
  • budowa soczewek okularowych

Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (np. chrom, opera, firefox itp.) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.

Terminy

  • Wybierz swój i zgłoś się.
Zgłoś się

OPTYK W PIGUŁCE CZĘŚĆ 2

poziom podstawowy

Umiejętność doboru oprawy do korekcji klienta wymaga wyobraźni optycznej. Pozwala ona przewidywać jak będą wyglądać gotowe okulary klienta. By budować tego typu wyobraźnię należy najpierw zrozumieć jak elementy takie jak: korekcję, ustawienie soczewek zgodnie z indywidualnymi parametrami, w wybranej wspólnie z klientem oprawie wpływają na rozmiary soczewek, w tym ich średnicę. Ten interaktywny kurs e-learningowy w usystematyzowany sposób przeprowadzi Cię przez wszystkie niezbędne zagadnienia, które są kluczowe w doborze estetycznych okularów oraz budowaniu wyobraźni optycznej.

 

Koszt kursu: 219 (kwota brutto)

Taniej w pakiecie!

 Pakiet [START]  Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2: 360 zł (kwota brutto) oszczędzasz 58zł

 Pakiet [WDROŻENIE]  Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2 oraz szkolenie on-line „Profesjonalna obsługa Klienta”: 750 zł (kwota brutto) oszczędzasz 118zł

W cenie otrzymujesz:

  • Imienny dostęp dla jednego użytkownika
  • Dostęp do kurs na 30 dni
  • Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
  • Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
Czym jest kurs e-learningowy?
To interaktywny materiał, który otwierasz w przeglądarce internetowej na komputerze, tablecie lub telefonie. Podobnie jak strona internetowa. Może składać się z animacji, filmów, tekstów, zadań i testów do wykonania. Całość wymaga Twojego zaangażowania i uwagi byś skutecznie przyswajał/a określoną wiedzę i umiejętności.

WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (najlepiej opera, firefox, microsoft edge).

  • Płynny proces adaptacji i zrównoważonego rozwoju w branży optycznej
  • Głębsze rozumienie procesu doboru oprawy dla klienta
  • Obniżenie poziomu stresu związanego z procesem wyboru produktów
  • Ścieżkę decyzyjną, którą możesz stosować bezpośrednio z klientem
  • Bazę do dalszego rozwoju wiedzy i umiejętności
  • Wiedze i umiejętności „tu i teraz” – bez potrzeby uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym
  • Pracownika w miejscu pracy – musisz nigdzie go wysyłać
  • Przyśpieszenie procesu adaptacji pracownika – nie musisz czekać na termin szkolenia stacjonarnego
  • Oszczędność czasu i energii poświęconych na przekazywanie wiedzy
  • Koszty pod kontrolą
  • Budowa oprawy okularowej i sposób montażu soczewek
  • Wymiarowanie oprawy okularowej
  • Prawidłowe ustawienie soczewki przed okiem
  • Gabaryty soczewki oraz jej średnica, a parametry oprawy
  • Metodyka wyboru oprawy do korekcji klienta z uwzględnieniem obliczenia średnicy
  • Kilka praktycznych ćwiczeń dla Ciebie

Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (najlepiej opera, firefox, edge) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.

Terminy

  • Możesz zacząć już teraz!
Zgłoś się

Budowanie wartości produktu językiem korzyści

poziom rozszerzony

Ten interaktywny kurs e-learningowy jest przeznaczony dla osób zajmujących się obsługą Klienta, doradzających i rekomendujących produkty optyczne. Z jego pomocą dowiesz się i nauczysz w jaki sposób komunikować się z Klientem, by Twoje intencje sprzedażowe były właściwie zinterpretowane. Metody, które poznasz, a później zastosujesz, pozwolą Twoim Klientom dokładnie rozumieć dlaczego proponujesz im właśnie ten produkt i jakie realne korzyści będą z niego mieli. Dzięki temu ułatwisz im podjęcie właściwej decyzji względem rekomendowanych przez Ciebie rozwiązań.

Koszt kursu: 39 zł (kwota brutto)

W cenie otrzymujesz:

  • Imienny dostęp dla jednego użytkownika
  • Dostęp do kurs na 7 dni
  • Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
  • Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
Czym jest kurs e-learningowy?
To interaktywny materiał, który otwierasz w przeglądarce internetowej na komputerze, tablecie lub telefonie. Podobnie jak strona internetowa. Może składać się z animacji, filmów, tekstów, zadań i testów do wykonania. Całość wymaga Twojego zaangażowania i uwagi byś skutecznie przyswajał/a określoną wiedzę i umiejętności.

WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (np. chrome, opera, firefox itp.).

  • Nowe umiejętności sprzedażowe
  • Nauczysz się bardzo łatwego, a zarazem skutecznego sposobu komunikacji
  • Większy wpływ na decyzje zakupowe klientów
  • Wygodę – masz możliwość uruchomienia kursu w dowolnym i najlepszym dla Ciebie czasie
  • Możesz w ciągu 7 dni wrócić do kursu wielokrotnie, ile razy chcesz
  • Pracownika w miejscu pracy – nie musisz nigdzie go wysyłać
  • Skutecznego doradcę salonu optycznego
  • Wzrost zadowolenia klientów z zakupionych produktów
  • Oszczędność – koszt samego kursu jest relatywnie niewielki
  • model komunikacji
  • cecha, zaleta, korzyść
  • personalizacja wypowiedzi
  • „wartość korzyści”
  • schemat konstruowania rekomendacji

Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (np. chrom, opera, firefox itp.) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.

Terminy

  • Wybierz swój i zgłoś się.
Zgłoś się

Specjalista ds. okularów progresywnych

poziom pro

 SZKOLENIE W PRZEBUDOWIE 

Te dwudniowe warsztaty są przeznaczone dla osób, które chcą stać się Specjalistą ds. okularów progresywnych. Na szkoleniu uczestnicy nauczą się w jaki sposób umiejętnie obsługiwać klienta w kierunku zakupu okularów progresywnych i „półprogresywnych”. Przyswoją wiedzę z obszarów interpretowania recepty pod kątem produktów wieloogniskowych, prawidłowego doboru opraw, dokonywania niezbędnych pomiarów oraz rekomendowania a następnie „ustawiania” szkieł progresywnych w oprawach. Efektem zdobycia tych umiejętności będzie wyższa sprzedaż okularów progresywnych oraz większa pewność siebie w rozwiązywaniu ewentualnych trudności z adaptacją.

 

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: szkolenie w trakcie modyfikacji

W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Pewność siebie w rekomendacji produktów
  • Świadomość wyboru „produktów progresywnych” dla Klienta wraz z odpowiednimi oprawami okularowymi
  • Sprawność w pełnej konfiguracji okularów progresywnych i biurowych
  • Niezbędne umiejętności m.in :
    • Odczytywanie rodzaju soczewek progresywnych z grawerunków
    • Odwzorowywanie krzyża centracji
    • Pomiar parametrów indywidualnych
  • Wzrost sprzedaży produktów progresywnych
  • Wzrost liczby klientów polecających salon optycznych jako specjalizujący się w rekomendacji i doborze okularów progresywnych
  • Wyższą jakość procesu obsługi „klienta progresywnego”
  • Podniesienie prestiżu swojego salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych
  • Zwiększenie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów progresywnych dzięki pewności siebie pracowników
  • Minimalizacja błędów podczas obsługi „klienta progresywnego”
  • Szybka orientacja i wyciąganie wniosków podczas rozwiązywania problemów
  • Budowa soczewek progresywnych i półprogresywnych.
  • Charakterystyka konstrukcji soczewek progresywnych.
  • Skuteczna sprzedaż idei okularów progresywnych.
  • Weryfikacja okularów o zmiennej ogniskowej.
  • Interpretacja recepty pod kątem rozwiązań „progresywnych”.
  • Budowanie obrazu funkcjonowania klienta w badaniu potrzeb.
  • Metody rekomendacji produktów o zmiennej ogniskowej.
  • Wybór oprawy – zasady techniczne.
  • Dokonywanie pomiarów parametrów indywidualnych.
  • Wydawanie okularów progresywnych jako proces edukacji klienta.
  • Budowa planu procesu gwarancji adaptacji.
  • Ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza możliwych sytuacji
  • Zadania w parach lub mniejszych grupach
  • Krótkie mini-wykłady

Terminy

  • Już niebawem
  • w nowym wydaniu
  • i formacie
Zgłoś się

EKSPERT SPRZEDAŻY w salonie optycznym

poziom rozszerzony

 SZKOLENIE W PRZEBUDOWIE 

Masz już doświadczenie w obsłudze klienta w salonie optycznym i szukasz dalszego rozwoju? Jesteś świadomym doradcą, który zdaje sobie sprawę, że własne działania można indywidualnie dostosowywać do klienta? To jednodniowe szkolenie jest przeznaczone właśnie dla takich osób jak TY – chcących rozwijać wachlarz zaawansowanych narzędzi komunikacyjnych, w kierunku świadomego i skutecznego modelowania procesu obsługi Klienta. Stań się Ekspertem Sprzedaży w salonie optycznym.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: kurs w trakcie zmian

W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Umiejętność wykorzystywania skutecznych w optyce metod sprzedażowych
  • Wizerunek profesjonalisty wśród klientów
  • Świadome korzystanie z narzędzi optycznych w trakcie obsługi klienta
  • Pewność siebie w świadomym stosowaniu technik sprzedażowych
  • Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
  • Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności up-sellingu
  • Wzrost sprzedaży
  • Pogłębienie lojalności klientów
  • Zwiększenie możliwości rozwoju oferty produktowej
  • Doradców skutecznie radzących sobie w różnych sytuacjach sprzedażowych
  • Możliwość realizacji różnych kampanii marketingowych z wykorzystaniem nowych umiejętności doradców
  • Większy autorytet i profesjonalizm w oczach klientów
  • Wzrost skuteczności w realizacji założeń biznesowych
  • Style podejmowania decyzji w procesie dopasowania skutecznej komunikacji w salonie optycznym
  • Metody wywierania wpływu na decyzje zakupowe klienta
  • Wykorzystanie narzędzi optycznych w diagnozie okularów klienta
  • „Story telling” – krótka historia, która ma znaczenie
  • Cena a wartość, budżet i potrzeby
  • Efektywna obrona ceny
  • Moc pierwszego wrażenia
  • Wyłącznie ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
  • Zadania w mniejszych grupach
  • Odgrywanie ról

Terminy

  • 2024 r. w nowym
  • wydaniu
  • i formacie
Zgłoś się

Formularz zgłoszeniowy

Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Miejsce i termin szkolenia (wypełnij przy zgłoszeniu na warsztat)
Wybierz szkolenie
Dane do faktury; KOD rabatowy: