Zakres szkoleń

Wszyscy uczestnicy naszych szkoleń i kursów e-learningowych otrzymują Certyfikat, który bedzie potwierdzeniem ich umiejętności i zaangazowania. Docenimy aktywne uczestnictwo w zadaniach i pracach grupowych. Wierzymy, że każdy Uczestnik stawia na rozwój osobisty - na tym również zależy i nam - i oby to był dobry początek na efektywną i satysfakcjonującą pracę w branży optycznej.


MANUALNE PRACE Z OPRAWĄ OKULAROWĄ

poziom rozszerzony

 NOWOŚĆ 

Na tym jednodniowym szkoleniu uczestnicy doświadczą manualnej pracy z oprawą okularową oraz niezbędnymi do tego narzędziami. Zgłębią różne technik profilowania i dopasowania okularów do Klienta od nanośników po same nakietki. Zaznajomią się z różnymi materiałami wykorzystywanymi w produkcji oraz ich właściwościami. Nauczą się w jaki sposób przygotować produkt do sprzedaży, tak by już od pierwszej przymiarki dawał Klientowi właściwe odczucia. Całość realizowana w typowo warsztatowej koncepcji, czyli 80% czasu to ćwiczenia manualne.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 550 zł (kwota brutto)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 10 osób
  • narzędzia i sprzęt na czas warsztatów
  • oprawy okularowe do ćwiczeń
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwę kawową
  • materiały piśmiennicze

 

  • Pewność siebie w profilowaniu i dopasowaniu
  • Sprawność w działaniu z Klientem
  • Wzrost wizerunku profesjonalisty
  • Wyczucie materiału
  • Umiejętność wykorzystania odpowiednich narzędzi
  • Wzrost zadowolenia Klientów
  • Rozwój wizerunku profesjonalnego punktu
  • Spadek reklamacji związanych z niewłaściwym dopasowaniem okularów
  • Skrócenie czasu obsługi Klienta
  • Zmniejszenie kosztów związanych z uszkodzeniami okularów
  • Narzędzia niezbędne w profilowaniu
  • Metodyka przygotowania opraw okularowych do dopasowania
  • Proces indywidualnego dopasowania poszczególnych elementów opraw
  • Aspekty anatomicznego dopasowania końcówek zauszników w modelu: klasycznym, półsportowym oraz sportowym
  • Materiały opraw okularowych
  • Działania serwisowe
    • Skracanie zausznika wraz z nakietkami
    • Wymiana mechanizmu „flex”
    • Wymiana cięgna oprawy na żyłkę
  • Ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzi i opraw
  • Praca w parach
  • Praca w grupach

Terminy

  • 25.09 Poznań
  • 09.10 Gdańsk
  • 14.10 Katowice
  • 15.10 Wrocław
  • 04.11 Szczecin
  • 25.11 Warszawa
Zgłoś się

SPRZEDAŻ PROGRESYWNA

poziom pro

Te dwudniowe warsztaty są przeznaczone dla osób, które chcą stać się specjalistą okularów progresywnych. Na szkoleniu uczestnicy nauczą się w jaki sposób umiejętnie obsługiwać klienta w kierunku zakupu okularów progresywnych i „półprogresywnych”. Przyswoją wiedzę z obszarów interpretowania recepty pod kątem produktów wieloogniskowych, prawidłowego doboru opraw, dokonywania niezbędnych pomiarów oraz rekomendowania a następnie „ustawiania” szkieł progresywnych w oprawach. Efektem zdobycia tych umiejętności będzie wyższa sprzedaż okularów progresywnych oraz większa pewność siebie w rozwiązywaniu ewentualnych trudności z adaptacją.

 

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 860 zł (kwota brutto)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Pewność siebie w rekomendacji produktów
  • Świadomość wyboru „produktów progresywnych” dla Klienta wraz z odpowiednimi oprawami okularowymi
  • Sprawność w pełnej konfiguracji okularów progresywnych i biurowych
  • Niezbędne umiejętności m.in :
    • Odczytywanie rodzaju soczewek progresywnych z grawerunków
    • Odwzorowywanie krzyża centracji
    • Pomiar parametrów indywidualnych
  • Wzrost sprzedaży produktów progresywnych
  • Wzrost liczby klientów polecających salon optycznych jako specjalizujący się w rekomendacji i doborze okularów progresywnych
  • Wyższą jakość procesu obsługi „klienta progresywnego”
  • Podniesienie prestiżu swojego salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych
  • Zwiększenie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów progresywnych dzięki pewności siebie pracowników
  • Minimalizacja błędów podczas obsługi „klienta progresywnego”
  • Szybka orientacja i wyciąganie wniosków podczas rozwiązywania problemów
  • Budowa szkieł progresywnych
  • Charakterystyka konstrukcji soczewek progresywnych
  • Budowa soczewki pół-progresywnej (biurowej)
  • Budowa modelu obsługi klienta progresywnego (rekomendacja)
  • Sprawdzanie okularów progresywnych – na co zwrócić uwagę
  • Interpretacja recepty
  • Badanie potrzeb klienta progresywnego – najważniejsze informacje
  • Metody prezentacji produktów wieloogniskowych
  • Wybór oprawy – zasady techniczne (kąt pantoskopowy, verteks itp.)
  • Wyznaczanie wysokości segmentu – metody
  • Weryfikacja po wykonaniu okularów progresywnych
  • Wydawanie okularów progresywnych klientowi
  • Budowa planu procesu reklamacyjnego
  • Ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza możliwych sytuacji
  • Zadania w parach lub mniejszych grupach
  • Krótkie mini-wykłady

Terminy

  • 23-24.07 Poznań
  • 10-11.09 Kraków
  • 5-6.11 Szczecin
  • 26-27.11 Warszawa
  • 3-4.12 Wrocław
Zgłoś się

STANDARD OBSŁUGI KLIENTA w salonie optycznym

poziom ​podstawowy

To jednodniowe szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą zwiększyć swoją świadomość sprzedażową oraz podnieść jakość komunikacji w obsłudze Klienta podczas doboru okularów i mają przyswojone podstawy z zakresu optyki okularowej. Warsztat ten uporządkuje i standaryzuje cały proces obsługi oraz rozwinie Twoją sprawność i świadomość w realizowaniu zrozumiałej komunikacji z Klientem od nawiązania pierwszego kontaktu przez badanie potrzeb, rekomendację produktów, a na wydaniu gotowego produktu kończąc.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 450 zł (kwota brutto)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Rozwój świadomości swoich działań w czasie obsługi klienta
  • Umiejętność radzenia sobie z klientem na różnych etapach obsługi
  • Pewność siebie w świadomym stosowaniu modelu sprzedażowego
  • Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
  • Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności radzenia sobie w każdej sytuacji
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost grupy klientów polecających salon optycznych
  • Zaangażowanie pracowników w jakość procesu obsługi klienta
  • Podniesienie prestiżu swojego salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych poprzez wprowadzenie zrozumiałej dla klienta ścieżki obsługi
  • Zwiększenie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów optycznych dzięki zmianie postawy pracowników
  • Solidny fundament do rozwijania modelu obsługi klienta zgodnie własnymi potrzebami
  • Czym jest standard obsługi klienta i jaki ma wpływ na sprzedaż
  • Model sprzedaży N
  • Skuteczne nawiązywanie kontaktu oraz określanie celu wizyty klienta
  • Techniki radzenia sobie z większą ilością klientów
  • Obserwacja klienta – czego możesz się dowiedzieć zanim zaczniesz pytać
  • Techniki pobudzania potrzeb świadomych i nieświadomych u klientów
  • Wykorzystanie wiedzy optycznej podczas obsługi do tworzenia języka korzyści w sprzedaży
  • Odbiór okularów jako najważniejszy dla klienta moment w procesie sprzedaży – ostatnie wrażenie i budowanie lojalności klientów
  • Wyłącznie ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
  • Zadania w mniejszych grupach
  • Odgrywanie ról

Terminy

  • 09.09 Kraków
  • 08.10 Olsztyn
  • 02.12 Wrocław
Zgłoś się

EKSPERT SPRZEDAŻY w salonie optycznym

poziom rozszerzony

To jednodniowe szkolenie jest przeznaczone dla osób chcących rozwijać wachlarz umiejętności komunikacyjnych, w kierunku świadomego i skutecznego modelowania procesu obsługi Klienta. Dzięki temu warsztatowi rozwiniesz swoją umiejętność dostrajania komunikacji w procesie sprzedażowym na każdym jego etapie, przez wykorzystywanie sprawdzonych metod, które zwiększą Twój wpływ na efektywniejszą obsługę klienta. Stań się Ekspertem Sprzedaży w salonie optycznym.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 450 zł (kwota brutto)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Umiejętność wykorzystywania skutecznych w optyce metod sprzedażowych
  • Wizerunek profesjonalisty wśród klientów
  • Świadome korzystanie z narzędzi sprzedaży w trakcie obsługi klienta
  • Pewność siebie w świadomym stosowaniu technik sprzedażowych
  • Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
  • Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności up-sellingu
  • Wzrost sprzedaży
  • Pogłębienie lojalności klientów
  • Zwiększenie możliwości rozwoju oferty produktowej
  • Doradców skutecznie radzących sobie w różnych sytuacjach sprzedażowych
  • Możliwość realizacji różnych kampanii marketingowych z wykorzystaniem nowych umiejętności doradców
  • Większy autorytet i profesjonalizm w oczach klientów
  • Wzrost skuteczności w realizacji założeń biznesowych
  • Programy klienckie w procesie dopasowania skutecznej komunikacji w salonie optycznym
  • Metody wywierania wpływu na decyzje zakupowe klienta
  • „Story telling” – historia, która ma znaczenie
  • Efektywna obrona ceny
  • Wyłącznie ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
  • Zadania w mniejszych grupach
  • Odgrywanie ról

Terminy

  • 16.10 Łódź
Zgłoś się

OPTYK W PIGUŁCE

poziom ​podstawowy

Ten interaktywny kurs e-learningowy jest przeznaczony dla osób rozpoczynających pracę w salonie optycznym lub chcących uzupełnić niezbędne wiadomości. Za jego pośrednictwem zdobędziesz wiedzę z obszaru elementarnej budowy oka, podstawowych wad wzroku oraz ich korygowania. Nabędziesz umiejętność odczytywania, interpretacji korekcji zapisanych na recepcie okularowej oraz przeliczania zapisów korekcji astygmatyzmu. Dodatkowo poznasz podstawowe zależności między zapisem na recepcie, a gabarytami soczewek okularowych. Wszystko to jest absolutnym fundamentem do dalszego rozwoju w branży optycznej.

 

Koszt kursu: 189 (kwota brutto)

W cenie otrzymujesz:

  • Imienny dostęp dla jednego użytkownika
  • Dostęp do kurs na 30 dni
  • Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
  • Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
Czym jest kurs e-learningowy?
To interaktywny materiał, który otwierasz w przeglądarce internetowej na komputerze, tablecie lub telefonie. Podobnie jak strona internetowa. Może składać się z animacji, filmów, tekstów, zadań i testów do wykonania. Całość wymaga Twojego zaangażowania i uwagi byś skutecznie przyswajał/a określoną wiedzę i umiejętności.

WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (np. chrome, opera, firefox itp.).

  • Łatwiejszy początek pracy w salonie
  • Zmniejszenie stresu związanego z realizacja nowych wyzwań
  • Podstawy niezbędne do zrównoważonego rozwoju w branży optycznej
  • Wygodę – masz możliwość uruchomienia kursu w dowolnym i najlepszym dla Ciebie czasie
  • Możesz w ciągu 30 dni wrócić do kursu wielokrotnie, ile razy chcesz
  • Pracownika w miejscu pracy – nie musisz nigdzie go wysyłać
  • Krótszy czas adaptacji pracownika do stanowiska
  • Oszczędność czasu i energii poświęconych na przekazywanie wiedzy
  • Minimalizację kosztów szkoleniowych – koszt kursu jest relatywnie niewielki
  • podstawy budowy oka
  • wady wzroku
  • budowa recepty okularowej
  • przeliczanie zapisu astygmatyzmu
  • budowa soczewek okularowych

Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (np. chrom, opera, firefox itp.) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.

Terminy

  • Wybierz swój i zgłoś się.
Zgłoś się

Budowanie wartości produktu językiem korzyści

poziom rozszerzony

Ten interaktywny kurs e-learningowy jest przeznaczony dla osób zajmujących się obsługą Klienta, doradzających i rekomendujących produkty optyczne. Z jego pomocą dowiesz się i nauczysz w jaki sposób komunikować się z Klientem, by Twoje intencje sprzedażowe były właściwie zinterpretowane. Metody, które poznasz, a później zastosujesz, pozwolą Twoim Klientom dokładnie rozumieć dlaczego proponujesz im właśnie ten produkt i jakie realne korzyści będą z niego mieli. Dzięki temu ułatwisz im podjęcie właściwej decyzji względem rekomendowanych przez Ciebie rozwiązań.

Koszt kursu: 39 zł (kwota brutto)

W cenie otrzymujesz:

  • Imienny dostęp dla jednego użytkownika
  • Dostęp do kurs na 7 dni
  • Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
  • Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
Czym jest kurs e-learningowy?
To interaktywny materiał, który otwierasz w przeglądarce internetowej na komputerze, tablecie lub telefonie. Podobnie jak strona internetowa. Może składać się z animacji, filmów, tekstów, zadań i testów do wykonania. Całość wymaga Twojego zaangażowania i uwagi byś skutecznie przyswajał/a określoną wiedzę i umiejętności.

WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (np. chrome, opera, firefox itp.).

  • Nowe umiejętności sprzedażowe
  • Nauczysz się bardzo łatwego, a zarazem skutecznego sposobu komunikacji
  • Większy wpływ na decyzje zakupowe klientów
  • Wygodę – masz możliwość uruchomienia kursu w dowolnym i najlepszym dla Ciebie czasie
  • Możesz w ciągu 7 dni wrócić do kursu wielokrotnie, ile razy chcesz
  • Pracownika w miejscu pracy – nie musisz nigdzie go wysyłać
  • Skutecznego doradcę salonu optycznego
  • Wzrost zadowolenia klientów z zakupionych produktów
  • Oszczędność – koszt samego kursu jest relatywnie niewielki
  • model komunikacji
  • cecha, zaleta, korzyść
  • personalizacja wypowiedzi
  • „wartość korzyści”
  • schemat konstruowania rekomendacji

Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (np. chrom, opera, firefox itp.) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.

Terminy

  • Wybierz swój i zgłoś się.
Zgłoś się

Formularz zgłoszeniowy

Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Miejsce i termin szkolenia (wypełnij przy zgłoszeniu na warsztat)
Wybierz szkolenie
Dane do faktury; KOD rabatowy: