
Zakres szkoleń
Wszyscy uczestnicy naszych szkoleń i kursów e-learningowych otrzymują Certyfikat, który bedzie potwierdzeniem ich umiejętności i zaangazowania. Docenimy aktywne uczestnictwo w zadaniach i pracach grupowych. Wierzymy, że każdy Uczestnik stawia na rozwój osobisty - na tym również zależy i nam - i oby to był dobry początek na efektywną i satysfakcjonującą pracę w branży optycznej.
Interaktywne wdrożenie pracownika w salonie optycznym

poziom podstawowy
NOWOŚĆ kurs on-line
Dopełnieniem procesu wdrożeniowego jest czynny udział w szkoleniu on-line przygotowującym uczestnika wdrożenia do obsługi klienta w salonie.
Narzędzie jest dopasowane do pokolenia Z – cały proces szkolenia można wykonać na smartfonie, tablecie lub komputerze, w dowolnej chwili i miejscu. Bez czytania obszernych plików PDF, czy opasłych książek z technicznym językiem. Wystarczy dostęp do Internetu.
Atuty wdrożenia on-line:
- startujesz kiedy chcesz – wystarczy wysłać zgłoszenie i dokonać wpłaty
- oszczędność czasu dla opiekuna nowego pracownika – pozostaje zweryfikować wiedzę i odpowiedzieć na pytania kursanta
- minimalizacja dodatkowych kosztów wdrożeniowych – kursant na miejscu w salonie, a nie w rozjazdach na zewnętrzych szkoleniach
- elastyczność kosztów – aktualny kursant się rozmyślił? Uruchomimy procesu od początku dla nowego. Pierwsze ponowne uruchomienie do 4 rozdziałów jest w cenie. Przy kolejnych zapłacisz jedynie za rozdziały ukończone przez poprzedniego kursanta (40zł za rozdział).
Wybierz PAKIET idealny dla Ciebie
PAKIET WDROŻENIE | PAKIET START | |
Dostęp do kursów „Optyk w pigułce cz. 1 i 2” | ||
30 dni dostępu | V | V |
Nielimitowana ilość odtwarzania | V | V |
Dostęp 24/7 przez Internet | V | V |
Uczestnictwo w szkoleniu on-line „Profesjonalna obsługa klienta” | ||
4 spotkania po 3h z trenerem | V | — |
Praca w grupie z innymi uczestnikami, na żywo, z użyciem kamerek i mikrofonów |
V | — |
Funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy | V | — |
Cena Pakietu dla 1 uczestnika | 599 zł | 360 zł |
- Fundamentalną wiedzę niezbędną do zrównoważonego wdrożenia i rozwoju w branży okularowej, a w szczególności na stanowisku doradcy/sprzedawcy w salonie optycznym
- Łatwiejszy start pracy w salonie
- Zmniejszenie stresu związanego z realizacją wyzwań w przyswajaniu nowych zagadnień
- Wygodę – uruchomiasz kursy w dowolnym oraz najlepszym dla Ciebie miejscu i czasie. Wystarczy dostęp do Internetu i choćby smartfon.
- 30 dni by wracać do kursów wielokrotnie, ile razy chcesz.
- NOWOCZESNE ROZWIĄZANIE dopasowane do pokolenia Z, wchodzącego na rynek pracy.
- SZYBKOŚĆ DZIAŁANIA – możliwość uruchomienia procesu wdrożenia (kursów e-learningowych) nawet tego samego dnia.
- OSZCZĘDNOŚĆ CZASU– opiekun jedynie uzupełnia wiedzę, odpowiada na pojawiające się pytania oraz nadzoruje proces – nie musi przeznaczać czasu na budowanie twardej wiedzy nowego pracownika.
- MINIMALIZACJĘ KOSZTÓW – po 2 dniach pracownik zrezygnował? Uruchamiamy proces dla kolejnej osoby.
- ELASTYCZNOŚĆ – dostosowujesz plan wdrożenia do siebie i możliwości nowego pracownika.
- PEWNOŚĆ – szkolenie on-line „Profesjonalna obsługa klienta” odbywa się zawsze co około 2 miesiące. Minimalna ilość uczestników to jedynie 2 osoby.
Pakiet WDROŻENIE
Kursy e-learningowe Optyk w pigułce cz. 1 i 2
- Podstawy budowy oka
- Wady wzroku – oko miarowe, dalekowzroczność, krótkowzroczność, astygmatyzm
- Budowa recepty okularowej oraz znaczenie zapisów różnych wad wzroku
- Przeliczanie zapisu astygmatyzmu
- Budowa soczewek okularowych z uwzględnieniem wielkości korekcji wady wzroku
- Budowa oprawy okularowej i sposób montażu soczewek
- Wymiarowanie oprawy okularowej wraz z pomiarem średnicy
- Prawidłowe ustawienie soczewki przed okiem – rozstaw źrenic, wysokość montażu (soczewki jednoogniskowe)
- Gabaryty soczewki oraz jej średnica, a parametry oprawy
- Metodyka wyboru oprawy do korekcji klienta z uwzględnieniem obliczenia średnicy
- Kilka praktycznych ćwiczeń dla Ciebie
Szkolenie on-line „Profesjonalna Obsługa Klienta w salonie optycznym”
Moduł 1 Skuteczny pierwszy kontakt z klientem
- Skuteczne i nieskuteczne zachowania w pierwszym kontakcie.
- Obserwacja klienta – czego możesz się dowiedzieć zanim zaczniesz pytać
- Techniki radzenia sobie z większą ilością klientów
- Analiza realnych sytuacji z salonu
Moduł 2 Klient a nie produkt – techniki zbierania informacji
- „Pomysły sprzedażowe” w pierwszym kontakcie z klientem
- Potrzeby świadome i nieświadome
- Konstrukcja pytań, a ilość i wartość informacji
- Mapa informacji na temat klienta
Moduł 3 Trzy poziomy komunikacji w rekomendacji
- Dobra komunikacja… a czym właściwie jest komunikacja
- Jakie badanie potrzeb taka rekomendacja
- „Mówię, pokazuję, angażuję” – komunikacja wielopłaszczyznowa
- Analiza porównawcza w rekomendacji
Moduł 4 Finalizacja procesu obsługi klienta
- Obiekcja jako sygnał
- Gdy decyzja się przedłuża
- Jak reagować a jak nie reagować na obiekcje
- Techniki rozwiewania obiekcji
- Budowanie pozytywnych emocji i lojalności klienta przez wydanie okularów
Pakiet START
Kursy e-learningowe „Optyk w pigułce cz. 1 i 2”
Tematy j.w.
Kursy e-learningowe
Rozwiązujesz z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (najlepiej opera, firefox, edge) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.
Szkolenie on-line
- Dyskusja zogniskowana
- Ćwiczenia i praca w mniejszych i większych grupach w określonych sytuacjach sprzedażowych
- Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
- Analiza dialogów
- Analiza zapisów audio i wideo
- Odgrywanie ról
Terminy
- Możesz zacząć już teraz!
MANUALNE PRACE Z OPRAWĄ OKULAROWĄ

poziom rozszerzony
Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 689 zł (kwota brutto)
W cenie zapewniamy:
- miejsce w kameralnej grupie do 10 osób
- narzędzia i sprzęt na czas warsztatów
- oprawy okularowe do ćwiczeń
- funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
- certyfikat ukończenia szkolenia
- lunch oraz przerwę kawową
- materiały piśmiennicze
- Pewność siebie w profilowaniu i dopasowaniu
- Sprawność w działaniu z Klientem
- Wzrost wizerunku profesjonalisty
- Wyczucie materiału
- Umiejętność wykorzystania odpowiednich narzędzi
- Wzrost zadowolenia Klientów
- Rozwój wizerunku profesjonalnego punktu
- Spadek reklamacji związanych z niewłaściwym dopasowaniem okularów
- Skrócenie czasu obsługi Klienta
- Zmniejszenie kosztów związanych z uszkodzeniami okularów
- Narzędzia niezbędne w profilowaniu
- Metodyka przygotowania opraw okularowych do dopasowania
- Prostowanie zdeformowanych opraw
- Proces indywidualnego dopasowania poszczególnych elementów opraw
- Aspekty anatomicznego dopasowania końcówek zauszników w modelu: klasycznym, półsportowym
- Materiały opraw okularowych
- Działania serwisowe
- Skracanie zausznika wraz z nakietkami
- Wymiana mechanizmu „flex”
- Ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzi i opraw
- Praca w parach
- Praca w grupach
Terminy
- 28.02 Warszawa
- 04.04 Kraków
- 16.05 Gdańsk
- 13.06 Poznań
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA w salonie optycznym

poziom podstawowy
szkolenie on-line 4 moduły
Atuty szkolenia on-line:
- niższy koszt Twojego szkolenia
- brak wydatków na dojazd
- oszczędność czasu na dojazd – rozwijasz się w domu lub w pracy
- możliwość wdrożenia nowej wiedzy i umiejętności tego samego dnia po szkoleniu
- minimalizacja śladu węglowego – dbałość o ekologię
- druga część dnia jest dla Ciebie
Koszt uczestnictwa 1 osoby w pełnym cyklu: 339 zł (kwota brutto)
W pakiecie taniej!
Kliknij [TUTAJ] i dowiedz się więcej!W cenie zapewniamy:
- 12 h szkoleniowych – cztery moduły po 3h (startujemy o 8:30 w wyznaczonych terminach)
- miejsce w kameralnej grupie do 8 osób
- funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
- certyfikat ukończenia szkolenia
- Rozwój świadomości swoich działań w czasie obsługi klienta
- Umiejętność efektywnego radzenia sobie z klientem na różnych etapach obsługi
- Pewność siebie w świadomym stosowaniu modelu sprzedażowego
- Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
- Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności radzenia sobie w każdej sytuacji
- Oszczędność czasu i kosztów na dojazdu
- Skutecznego doradcę klienta
- Wzrost sprzedaży
- Możliwość szybkiego wdrożenia pracownika spoza branży optycznej
- Wzrost grupy klientów polecających salon optycznych
- Zaangażowanie pracowników w jakość procesu obsługi klienta
- Podniesienie prestiżu salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych poprzez realizację wysokiej jakości obsługi
- Szerokie otwarcie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów optycznych dzięki zmianie postawy pracowników na ukierunkowaną na klienta, a nie produkt
- Solidny fundament do rozwijania modelu obsługi klienta zgodnie własnymi potrzebami
- Moduł 1 Skuteczny pierwszy kontakt z klientem
- Skuteczne i nieskuteczne zachowania w pierwszym kontakcie.
- Obserwacja klienta – czego możesz się dowiedzieć zanim zaczniesz pytać
- Techniki radzenia sobie z większą ilością klientów
- Analiza realnych sytuacji z salonu
- Moduł 2 Klient a nie produkt – techniki zbierania informacji
- „Pomysły sprzedażowe” w pierwszym kontakcie z klientem
- Potrzeby świadome i nieświadome
- Konstrukcja pytań, a ilość i wartość informacji
- Mapa informacji na temat klienta
- Moduł 3 Trzy poziomy komunikacji w rekomendacji
- Dobra komunikacja… a czym właściwie jest komunikacja
- Jakie badanie potrzeb taka rekomendacja
- „Mówię, pokazuję, angażuję” – komunikacja wielopłaszczyznowa
- Analiza porównawcza w rekomendacji
- Moduł 4 Finalizacja procesu obsługi klienta
- Obiekcja jako sygnał
- Gdy decyzja się przedłuża
- Jak reagować a jak nie reagować na obiekcje
- Techniki rozwiewania obiekcji
- Budowanie pozytywnych emocji i lojalności klienta przez wydanie okularów
- Dyskusja zogniskowana
- Ćwiczenia i praca w mniejszych i większych grupach w określonych sytuacjach sprzedażowych
- Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
- Analiza dialogów
- Analiza zapisów audio i wideo
- Odgrywanie ról
Terminy
- |28.01 moduł 1| |30.01 moduł 2| |04.02 moduł 3| |06.02 moduł 4| 2025
- |25.03 moduł 1| |27.03 moduł 2| |01.04 moduł 3| |03.04 moduł 4| 2025
- |03.06 moduł 1| |05.06 moduł 2| |10.06 moduł 3| |12.06 moduł 4| 2025
OPTYK W PIGUŁCE CZĘŚĆ 1

poziom podstawowy
Koszt kursu: 199 zł (kwota brutto)
Taniej w pakiecie!
Kliknij [TUTAJ] i dowiedz się więcej!W cenie otrzymujesz:
- Imienny dostęp dla jednego użytkownika
- Dostęp do kurs na 30 dni
- Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
- Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (np. chrome, opera, firefox itp.).
- Łatwiejszy początek pracy w salonie
- Zmniejszenie stresu związanego z realizacja nowych wyzwań
- Podstawy niezbędne do zrównoważonego rozwoju w branży optycznej
- Wygodę – masz możliwość uruchomienia kursu w dowolnym i najlepszym dla Ciebie czasie
- Możesz w ciągu 30 dni wrócić do kursu wielokrotnie, ile razy chcesz
- Pracownika w miejscu pracy – nie musisz nigdzie go wysyłać
- Krótszy czas adaptacji pracownika do stanowiska
- Oszczędność czasu i energii poświęconych na przekazywanie wiedzy
- Minimalizację kosztów szkoleniowych – koszt kursu jest relatywnie niewielki
- podstawy budowy oka
- wady wzroku
- budowa recepty okularowej
- przeliczanie zapisu astygmatyzmu
- budowa soczewek okularowych
Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (np. chrom, opera, firefox itp.) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.
Terminy
- Wybierz swój i zgłoś się.
OPTYK W PIGUŁCE CZĘŚĆ 2

poziom podstawowy
Koszt kursu: 219 zł (kwota brutto)
Taniej w pakiecie!
Kliknij [TUTAJ] i dowiedz się więcej!W cenie otrzymujesz:
- Imienny dostęp dla jednego użytkownika
- Dostęp do kurs na 30 dni
- Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
- Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (najlepiej opera, firefox, microsoft edge).
- Płynny proces adaptacji i zrównoważonego rozwoju w branży optycznej
- Głębsze rozumienie procesu doboru oprawy dla klienta
- Obniżenie poziomu stresu związanego z procesem wyboru produktów
- Ścieżkę decyzyjną, którą możesz stosować bezpośrednio z klientem
- Bazę do dalszego rozwoju wiedzy i umiejętności
- Wiedze i umiejętności „tu i teraz” – bez potrzeby uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym
- Pracownika w miejscu pracy – musisz nigdzie go wysyłać
- Przyśpieszenie procesu adaptacji pracownika – nie musisz czekać na termin szkolenia stacjonarnego
- Oszczędność czasu i energii poświęconych na przekazywanie wiedzy
- Koszty pod kontrolą
- Budowa oprawy okularowej i sposób montażu soczewek
- Wymiarowanie oprawy okularowej
- Prawidłowe ustawienie soczewki przed okiem
- Gabaryty soczewki oraz jej średnica, a parametry oprawy
- Metodyka wyboru oprawy do korekcji klienta z uwzględnieniem obliczenia średnicy
- Kilka praktycznych ćwiczeń dla Ciebie
Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (najlepiej opera, firefox, edge) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.
Terminy
- Możesz zacząć już teraz!