Zakres szkoleń

Wszyscy uczestnicy naszych szkoleń otrzymują Certyfikat, który bedzie potwierdzeniem ich umiejętności i zaangazowania. Docenimy aktywne uczestnictwo w zadaniach i pracach grupowych. Wierzymy, że każdy Uczestnik stawia na rozwój osobisty - na tym również zależy i nam - i oby to był dobry początek na efektywną i satysfakcjonującą pracę w branży optycznej.


STANDARD OBSŁUGI KLIENTA w salonie optycznym

poziom ​podstawowy

To jednodniowe szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą zwiększyć swoją świadomość sprzedażową oraz podnieść jakość komunikacji w obsłudze klienta podczas doboru okularów i mają przyswojone podstawy z zakresu optyki okularowej. Warsztat ten uporządkuje i standaryzuje cały proces obsługi oraz rozwinie Twoją sprawność i świadomość w realizowaniu zrozumiałej komunikacji z klientem od nawiązania pierwszego kontaktu przez badanie potrzeb, wybór opraw, rekomendację produktów, dokonywanie podstawowych pomiarów, a na wydaniu gotowego produktu kończąc.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 450 zł (kwota brutto, f-ra VAT)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Rozwój świadomości swoich działań w czasie obsługi klienta
  • Umiejętność radzenia sobie z klientem na różnych etapach obsługi
  • Pewność siebie w świadomym stosowaniu modelu sprzedażowego
  • Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
  • Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności radzenia sobie w każdej sytuacji
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost grupy klientów polecających salon optycznych
  • Zaangażowanie pracowników w jakość procesu obsługi klienta
  • Podniesienie prestiżu swojego salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych poprzez wprowadzenie zrozumiałej dla klienta ścieżki obsługi
  • Zwiększenie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów optycznych dzięki zmianie postawy pracowników
  • Solidny fundament do rozwijania modelu obsługi klienta zgodnie własnymi potrzebami
  • Czym jest standard obsługi klienta i jaki ma wpływ na sprzedaż
  • Model sprzedaży N
  • Pierwsze wrażenie i jego wpływ na doradcę i klienta
  • Skuteczne nawiązywanie kontaktu oraz określanie celu wizyty klienta
  • Techniki radzenia sobie z większą ilością klientów
  • Obserwacja klienta – czego możesz się dowiedzieć zanim zaczniesz pytać
  • Techniki pobudzania potrzeb świadomych i nieświadomych u klientów
  • Wykorzystanie wiedzy optycznej podczas obsługi do tworzenia języka korzyści w sprzedaży
  • Metody dokonywania podstawowych pomiarów a komunikacja z klientem
  • Odbiór okularów jako najważniejszy dla klienta moment w procesie sprzedaży – ostatnie wrażenie i budowanie lojalności klientów
  • Wyłącznie ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
  • Zadania w mniejszych grupach
  • Odgrywanie ról

Najbliższe terminy

  • 04.07 Katowice
  • 18.07 Warszawa
Zgłoś się

TECHNIKI SPRZEDAŻY w salonie optycznym

poziom rozszerzony

To jednodniowe szkolenie jest przeznaczone dla osób chcących mieć dużo większy wpływ na proces sprzedaży poprzez świadome działania w obszarze komunikacji z klientem. Dzięki temu warsztatowi rozwiniesz swoją umiejętność prowadzenia procesu sprzedaży na każdym jego etapie, wykorzystywania różnych metod, które zwiększają Twoją szansę na efektywniejszą sprzedaż. Wszystkie techniki zawarte w warsztacie idealnie sprawdzą się w trakcie obsługi klienta salonu optycznego.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 450 zł (kwota brutto, f-ra VAT)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Świadome korzystanie z narzędzi sprzedaży w trakcie obsługi klienta
  • Umiejętność wykorzystywania skutecznych w optyce metod sprzedażowych
  • Wizerunek profesjonalisty wśród klientów
  • Umiejętność wykorzystywania narzędzi optycznych w weryfikacji okularów klienta
  • Pewność siebie w świadomym stosowaniu technik sprzedażowych
  • Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
  • Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności up-sellingu
  • Wzrost sprzedaży
  • Pogłębienie lojalności klientów
  • Zwiększenie możliwości rozwoju oferty produktowej
  • Doradców skutecznie radzących sobie w różnych sytuacjach sprzedażowych
  • Możliwość realizacji różnych kampanii marketingowych z wykorzystaniem nowych umiejętności doradców
  • Większy autorytet i profesjonalizm w oczach klientów
  • Wzrost skuteczności w realizacji założeń biznesowych
  • Programy klienckie w procesie dopasowania skutecznej komunikacji w salonie optycznym
  • Analiza dotychczasowych okularów klienta z wykorzystaniem narzędzi optycznych
  • Skuteczne techniki finalizacji procesu sprzedaży
  • Metody wywierania wpływu na decyzje zakupowe klienta
  • Sposoby rozwiewania wątpliwości klienta na różnych etapach procesu sprzedaży
  • Wyłącznie ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
  • Zadania w mniejszych grupach
  • Odgrywanie ról

Najbliższe terminy

  • 22.08 Warszawa
  • 29.08 Katowice
Zgłoś się

SPRZEDAŻ PROGRESYWNA

warsztat specjalistyczny

To dwudniowe szkolenie jest przeznaczone dla osób, którzy chcą stać się ekspertami ds. doboru okularów progresywnych. Na szkoleniu uczestnicy nauczą się w jaki sposób umiejętnie obsługiwać klienta w kierunku zakupu okularów progresywnych i „półprogresywnych”. Uczestnik nauczy się, jak interpretować receptę, jak prawidłowo dobierać oprawki, jak dokonywać niezbędnych pomiarów oraz jak rekomendować a następnie „ustawiać” szkła progresywne w oprawach. Efektem zdobycia tych umiejętności będzie wyższa sprzedaż okularów progresywnych oraz większa pewność siebie w rozwiązywaniu ewentualnych trudności z adaptacją.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 860 zł (kwota brutto, f-ra VAT)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Pewność siebie w rekomendacji produktów
  • Świadomość wyboru „produktów progresywnych” dla Klienta wraz z odpowiednimi oprawami okularowymi
  • Sprawność w pełnej konfiguracji okularów progresywnych i biurowych
  • Niezbędne umiejętności m.in :
    • Odczytywanie rodzaju soczewek progresywnych z grawerunków
    • Odwzorowywanie krzyża centracji
    • Pomiar parametrów indywidualnych
  • Wzrost sprzedaży produktów progresywnych
  • Wzrost liczby klientów polecających salon optycznych jako specjalizujący się w rekomendacji i doborze okularów progresywnych
  • Wyższą jakość procesu obsługi „klienta progresywnego”
  • Podniesienie prestiżu swojego salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych
  • Zwiększenie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów progresywnych dzięki pewności siebie pracowników
  • Minimalizacja błędów podczas obsługi „klienta progresywnego”
  • Szybka orientacja i wyciąganie wniosków podczas rozwiązywania problemów
  • Budowa szkieł progresywnych
  • Charakterystyka konstrukcji soczewek progresywnych
  • Budowa soczewki pół-progresywnej (biurowej)
  • Budowa modelu obsługi klienta progresywnego (rekomendacja)
  • Sprawdzanie okularów progresywnych – na co zwrócić uwagę
  • Interpretacja recepty
  • Badanie potrzeb klienta progresywnego – najważniejsze informacje
  • Metody prezentacji produktów wieloogniskowych
  • Wybór oprawy – zasady techniczne (kąt pantoskopowy, verteks itp.)
  • Wyznaczanie wysokości segmentu – metody
  • Weryfikacja po wykonaniu okularów progresywnych
  • Wydawanie okularów progresywnych klientowi
  • Budowa planu procesu reklamacyjnego
  • Ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza możliwych sytuacji
  • Zadania w parach lub mniejszych grupach
  • Krótkie mini-wykłady

Najbliższe terminy

  • 03-04.07 Warszawa
  • 10-11.07 Poznań
  • 24-25.07 Katowice
  • 07-08.08 Gdańsk
Zgłoś się

Nowe szkolenie już niebawem

poziom ​podstawowy

Uzbrój się w cierpliwość, ponieważ już niebawem otrzymasz… B-)

 

  • szczegóły niebawem
  • szczegóły niebawem
  • szczegóły niebawem
  • to będzie zaskakujące
  • szczegóły niebawem

Najbliższe terminy

  • Wybierz swój.
Zgłoś się

Nazwa firmy / Imię i nazwisko

Telefon

E-mail

W jakim mieście

Wybierz szkolenie

Twoje oczekiwania wobec szkolenia: