Zakres szkoleń

Wszyscy uczestnicy naszych szkoleń i kursów e-learningowych otrzymują Certyfikat, który bedzie potwierdzeniem ich umiejętności i zaangazowania. Docenimy aktywne uczestnictwo w zadaniach i pracach grupowych. Wierzymy, że każdy Uczestnik stawia na rozwój osobisty - na tym również zależy i nam - i oby to był dobry początek na efektywną i satysfakcjonującą pracę w branży optycznej.


Budowanie wartości produktu za pomocą języka korzyści

poziom ​podstawowy

Ten interaktywny kurs e-learningowy jest przeznaczony dla osób zajmujących się obsługą klienta, doradzających i rekomendujących produkty optyczne. Z jego pomocą dowiesz się i nauczysz w jaki sposób komunikować się z klientem, by Twoje intencje sprzedażowe były właściwie zinterpretowane. Metody, które poznasz, a później zastosujesz, pozwolą Twoim klientom dokładnie rozumieć dlaczego proponujesz im właśnie ten produkt i jakie realne korzyści będą z niego mieli. Dzięki temu ułatwisz im podjęcie właściwej decyzji względem rekomendowanych przez Ciebie rozwiązań.

Koszt kursu: 39 zł (kwota brutto, f-ra VAT)

W cenie otrzymujesz:

  • Imienny dostęp dla jednego użytkownika
  • Dostęp do kurs na 7 dni
  • Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
  • Imienny certyfikat ukończenia kursu
Czym jest kurs e-learningowy?
To interaktywny materiał, który otwierasz w przeglądarce internetowej na komputerze, tablecie lub telefonie. Podobnie jak strona internetowa. Może składać się z animacji, filmów, tekstów, zadań i testów do wykonania. Całość wymaga Twojego zaangażowania i uwagi byś skutecznie przyswajał/a określoną wiedzę i umiejętności.

WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (np. chrome, opera, firefox itp.).

  • Nowe umiejętności sprzedażowe
  • Nauczysz się bardzo łatwego, a zarazem skutecznego sposobu komunikacji
  • Większy wpływ na decyzje zakupowe klientów
  • Wygodę – masz możliwość uruchomienia kursu w dowolnym i najlepszym dla Ciebie czasie
  • Możesz w ciągu 7 dni wrócić do kursu wielokrotnie, ile razy chcesz
  • Pracownika na stanowisku pracy – nie musisz nigdzie go wysyłać
  • Skutecznego doradcę salonu optycznego
  • Wzrost zadowolenia klientów z zakupionych produktów
  • Oszczędność – koszt samego kursu jest relatywnie niewielki
  • model komunikacji
  • cecha, zaleta, korzyść
  • personalizacja wypowiedzi
  • „wartość korzyści”
  • schemat konstruowania rekomendacji

Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (np. chrom, opera, firefox itp.) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.

Terminy

  • Wybierz swój i zgłoś się.
Zgłoś się

STANDARD OBSŁUGI KLIENTA w salonie optycznym

poziom ​podstawowy

To jednodniowe szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą zwiększyć swoją świadomość sprzedażową oraz podnieść jakość komunikacji w obsłudze klienta podczas doboru okularów i mają przyswojone podstawy z zakresu optyki okularowej. Warsztat ten uporządkuje i standaryzuje cały proces obsługi oraz rozwinie Twoją sprawność i świadomość w realizowaniu zrozumiałej komunikacji z klientem od nawiązania pierwszego kontaktu przez badanie potrzeb, rekomendację produktów, dokonywanie podstawowych pomiarów, a na wydaniu gotowego produktu kończąc.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 450 zł (kwota brutto, f-ra VAT)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Rozwój świadomości swoich działań w czasie obsługi klienta
  • Umiejętność radzenia sobie z klientem na różnych etapach obsługi
  • Pewność siebie w świadomym stosowaniu modelu sprzedażowego
  • Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
  • Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności radzenia sobie w każdej sytuacji
  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost grupy klientów polecających salon optycznych
  • Zaangażowanie pracowników w jakość procesu obsługi klienta
  • Podniesienie prestiżu swojego salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych poprzez wprowadzenie zrozumiałej dla klienta ścieżki obsługi
  • Zwiększenie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów optycznych dzięki zmianie postawy pracowników
  • Solidny fundament do rozwijania modelu obsługi klienta zgodnie własnymi potrzebami
  • Czym jest standard obsługi klienta i jaki ma wpływ na sprzedaż
  • Model sprzedaży N
  • Pierwsze wrażenie i jego wpływ na doradcę i klienta
  • Skuteczne nawiązywanie kontaktu oraz określanie celu wizyty klienta
  • Techniki radzenia sobie z większą ilością klientów
  • Obserwacja klienta – czego możesz się dowiedzieć zanim zaczniesz pytać
  • Techniki pobudzania potrzeb świadomych i nieświadomych u klientów
  • Wykorzystanie wiedzy optycznej podczas obsługi do tworzenia języka korzyści w sprzedaży
  • Odbiór okularów jako najważniejszy dla klienta moment w procesie sprzedaży – ostatnie wrażenie i budowanie lojalności klientów
  • Wyłącznie ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
  • Zadania w mniejszych grupach
  • Odgrywanie ról

Terminy

Zgłoś się

EKSPERT SPRZEDAŻY w salonie optycznym

poziom rozszerzony

To jednodniowe szkolenie jest przeznaczone dla osób chcących mieć dużo większy wpływ na przebieg sprzedaży poprzez świadome działania w obszarze dialogu z klientem. Dzięki temu warsztatowi rozwiniesz swoją umiejętność dostrajania komunikacji w procesie sprzedażowym na każdym jego etapie, przez wykorzystywanie sprawdzonych metod, które zwiększą Twój wpływ na efektywniejszą obsługę klienta. Stań się Ekspertem Sprzedaży w salonie optycznym.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 450 zł (kwota brutto, f-ra VAT)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Umiejętność wykorzystywania skutecznych w optyce metod sprzedażowych
  • Wizerunek profesjonalisty wśród klientów
  • Świadome korzystanie z narzędzi sprzedaży w trakcie obsługi klienta
  • Pewność siebie w świadomym stosowaniu technik sprzedażowych
  • Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
  • Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności up-sellingu
  • Wzrost sprzedaży
  • Pogłębienie lojalności klientów
  • Zwiększenie możliwości rozwoju oferty produktowej
  • Doradców skutecznie radzących sobie w różnych sytuacjach sprzedażowych
  • Możliwość realizacji różnych kampanii marketingowych z wykorzystaniem nowych umiejętności doradców
  • Większy autorytet i profesjonalizm w oczach klientów
  • Wzrost skuteczności w realizacji założeń biznesowych
  • Programy klienckie w procesie dopasowania skutecznej komunikacji w salonie optycznym
  • Metody wywierania wpływu na decyzje zakupowe klienta
  • „Story telling” – historia, która ma znaczenie
  • Efektywna obrona ceny
  • Wyłącznie ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
  • Zadania w mniejszych grupach
  • Odgrywanie ról

Terminy

  • 30.08 Warszawa
Zgłoś się

SPRZEDAŻ PROGRESYWNA

warsztat specjalistyczny

Te dwudniowe warsztaty są przeznaczone dla osób, które chcą stać się specjalistą okularów progresywnych. Na szkoleniu uczestnicy nauczą się w jaki sposób umiejętnie obsługiwać klienta w kierunku zakupu okularów progresywnych i „półprogresywnych”. Przyswoją wiedzę z obszarów  interpretowania recepty pod kątem produktów wieloogniskowych, prawidłowego doboru opraw, dokonywania niezbędnych pomiarów oraz rekomendowania a następnie „ustawiania” szkieł progresywnych w oprawach. Efektem zdobycia tych umiejętności będzie wyższa sprzedaż okularów progresywnych oraz większa pewność siebie w rozwiązywaniu ewentualnych trudności z adaptacją.

Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 860 zł (kwota brutto, f-ra VAT)
W cenie zapewniamy:

  • miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
  • funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
  • certyfikat ukończenia szkolenia
  • lunch oraz przerwy kawowe
  • materiały piśmiennicze
  • Pewność siebie w rekomendacji produktów
  • Świadomość wyboru „produktów progresywnych” dla Klienta wraz z odpowiednimi oprawami okularowymi
  • Sprawność w pełnej konfiguracji okularów progresywnych i biurowych
  • Niezbędne umiejętności m.in :
    • Odczytywanie rodzaju soczewek progresywnych z grawerunków
    • Odwzorowywanie krzyża centracji
    • Pomiar parametrów indywidualnych
  • Wzrost sprzedaży produktów progresywnych
  • Wzrost liczby klientów polecających salon optycznych jako specjalizujący się w rekomendacji i doborze okularów progresywnych
  • Wyższą jakość procesu obsługi „klienta progresywnego”
  • Podniesienie prestiżu swojego salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych
  • Zwiększenie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów progresywnych dzięki pewności siebie pracowników
  • Minimalizacja błędów podczas obsługi „klienta progresywnego”
  • Szybka orientacja i wyciąganie wniosków podczas rozwiązywania problemów
  • Budowa szkieł progresywnych
  • Charakterystyka konstrukcji soczewek progresywnych
  • Budowa soczewki pół-progresywnej (biurowej)
  • Budowa modelu obsługi klienta progresywnego (rekomendacja)
  • Sprawdzanie okularów progresywnych – na co zwrócić uwagę
  • Interpretacja recepty
  • Badanie potrzeb klienta progresywnego – najważniejsze informacje
  • Metody prezentacji produktów wieloogniskowych
  • Wybór oprawy – zasady techniczne (kąt pantoskopowy, verteks itp.)
  • Wyznaczanie wysokości segmentu – metody
  • Weryfikacja po wykonaniu okularów progresywnych
  • Wydawanie okularów progresywnych klientowi
  • Budowa planu procesu reklamacyjnego
  • Ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
  • Case study i analiza możliwych sytuacji
  • Zadania w parach lub mniejszych grupach
  • Krótkie mini-wykłady

Terminy

  • 23-24.10 Rzeszów
  • 6-7.11 Łódź
Zgłoś się

Formularz zgłoszeniowy

Imię i nazwisko
Telefon
E-mail
Miejsce szkolenia (wypełnij przy zgłoszeniu na warsztat)
Wybierz szkolenie
Nazwa firmy oraz dane do faktury: