
Zakres szkoleń
Wszyscy uczestnicy naszych szkoleń i kursów e-learningowych otrzymują Certyfikat, który bedzie potwierdzeniem ich umiejętności i zaangazowania. Docenimy aktywne uczestnictwo w zadaniach i pracach grupowych. Wierzymy, że każdy Uczestnik stawia na rozwój osobisty - na tym również zależy i nam - i oby to był dobry początek na efektywną i satysfakcjonującą pracę w branży optycznej.
MANUALNE PRACE Z OPRAWĄ OKULAROWĄ

poziom rozszerzony
Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: 689 zł (kwota brutto)
W cenie zapewniamy:
- miejsce w kameralnej grupie do 10 osób
- narzędzia i sprzęt na czas warsztatów
- oprawy okularowe do ćwiczeń
- funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
- certyfikat ukończenia szkolenia
- lunch oraz przerwę kawową
- materiały piśmiennicze
- Pewność siebie w profilowaniu i dopasowaniu
- Sprawność w działaniu z Klientem
- Wzrost wizerunku profesjonalisty
- Wyczucie materiału
- Umiejętność wykorzystania odpowiednich narzędzi
- Wzrost zadowolenia Klientów
- Rozwój wizerunku profesjonalnego punktu
- Spadek reklamacji związanych z niewłaściwym dopasowaniem okularów
- Skrócenie czasu obsługi Klienta
- Zmniejszenie kosztów związanych z uszkodzeniami okularów
- Narzędzia niezbędne w profilowaniu
- Metodyka przygotowania opraw okularowych do dopasowania
- Proces indywidualnego dopasowania poszczególnych elementów opraw
- Aspekty anatomicznego dopasowania końcówek zauszników w modelu: klasycznym, półsportowym oraz sportowym
- Materiały opraw okularowych
- Działania serwisowe
- Skracanie zausznika wraz z nakietkami
- Wymiana mechanizmu „flex”
- Ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzi i opraw
- Praca w parach
- Praca w grupach
Terminy
- 22.09 Warszawa
- 13.10 Gdańsk
- 10.11 Katowice
- 01.12 Poznań
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA w salonie optycznym

poziom podstawowy
NOWOŚĆ szkolenie on-line 4 moduły
Atuty szkolenia on-line:
- niższy koszt Twojego szkolenia
- brak wydatków na dojazd
- minimalizacja śladu węglowego – dbałość o ekologię
- oszczędność czasu na dojazd – rozwijasz się w domu lub w pracy
- możliwość wdrożenia nowej wiedzy i umiejętności jeszcze tego samego dnia po spotkaniu
- druga część dnia jest dla Ciebie
Koszt uczestnictwa 1 osoby w pełnym cyklu: 450 zł (kwota brutto)
Pakiet [WDROŻENIE] Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2 oraz szkolenie on-line „Profesjonalna obsługa Klienta”: 750 zł (kwota brutto) oszczędzasz 118złW cenie zapewniamy:
- 12 h szkoleniowych – cztery moduły po 3h (startujemy o 8:00 w wyznaczonych terminach)
- miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
- funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
- certyfikat ukończenia szkolenia
- Rozwój świadomości swoich działań w czasie obsługi klienta
- Umiejętność efektywnego radzenia sobie z klientem na różnych etapach obsługi
- Pewność siebie w świadomym stosowaniu modelu sprzedażowego
- Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
- Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności radzenia sobie w każdej sytuacji
- Oszczędność czasu i kosztów na dojazdu
- Skutecznego doradcę klienta
- Wzrost sprzedaży
- Możliwość szybkiego wdrożenia pracownika spoza branży optycznej
- Wzrost grupy klientów polecających salon optycznych
- Zaangażowanie pracowników w jakość procesu obsługi klienta
- Podniesienie prestiżu salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych poprzez realizację wysokiej jakości obsługi
- Szerokie otwarcie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów optycznych dzięki zmianie postawy pracowników na ukierunkowaną na klienta, a nie produkt
- Solidny fundament do rozwijania modelu obsługi klienta zgodnie własnymi potrzebami
- Moduł 1 Skuteczny pierwszy kontakt z klientem
- Skuteczne i nieskuteczne zachowania w pierwszym kontakcie.
- Obserwacja klienta – czego możesz się dowiedzieć zanim zaczniesz pytać
- Techniki radzenia sobie z większą ilością klientów
- Analiza realnych sytuacji z salonu
- Moduł 2 Klient a nie produkt – techniki zbierania informacji
- „Pomysły sprzedażowe” w pierwszym kontakcie z klientem
- Potrzeby świadome i nieświadome
- Konstrukcja pytań, a ilość i wartość informacji
- Mapa informacji na temat klienta
- Moduł 3 Trzy poziomy komunikacji w rekomendacji
- Dobra komunikacja… a czym właściwie jest komunikacja
- Jakie badanie potrzeb taka rekomendacja
- „Mówię, pokazuję, angażuję” – komunikacja wielopłaszczyznowa
- Analiza porównawcza w rekomendacji
- Moduł 4 Finalizacja procesu obsługi klienta
- Obiekcja jako sygnał
- Gdy decyzja się przedłuża
- Jak reagować a jak nie reagować na obiekcje
- Techniki rozwiewania obiekcji
- Budowanie pozytywnych emocji i lojalności klienta przez wydanie okularów
- Dyskusja zogniskowana
- Ćwiczenia i praca w mniejszych i większych grupach w określonych sytuacjach sprzedażowych
- Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
- Analiza dialogów
- Analiza zapisów audio i wideo
- Odgrywanie ról
Terminy
- |09.08 moduł 1| |11.08 moduł 2| |16.08 moduł 3| |18.08 moduł 4| 2033
- |17.10 moduł 1| |19.10 moduł 2| |24.10 moduł 3| |26.10 moduł 4| 2033
- |12.12 moduł 1| |14.12 moduł 2| |19.12 moduł 3| |21.12 moduł 4| 2033
OPTYK W PIGUŁCE CZĘŚĆ 1

poziom podstawowy
Koszt kursu: 199 zł (kwota brutto)
Taniej w pakiecie!
Pakiet [START] Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2: 360 zł (kwota brutto) oszczędzasz 58zł Pakiet [WDROŻENIE] Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2 oraz szkolenie on-line „Profesjonalna obsługa Klienta”: 750 zł (kwota brutto) oszczędzasz 118złW cenie otrzymujesz:
- Imienny dostęp dla jednego użytkownika
- Dostęp do kurs na 30 dni
- Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
- Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (np. chrome, opera, firefox itp.).
- Łatwiejszy początek pracy w salonie
- Zmniejszenie stresu związanego z realizacja nowych wyzwań
- Podstawy niezbędne do zrównoważonego rozwoju w branży optycznej
- Wygodę – masz możliwość uruchomienia kursu w dowolnym i najlepszym dla Ciebie czasie
- Możesz w ciągu 30 dni wrócić do kursu wielokrotnie, ile razy chcesz
- Pracownika w miejscu pracy – nie musisz nigdzie go wysyłać
- Krótszy czas adaptacji pracownika do stanowiska
- Oszczędność czasu i energii poświęconych na przekazywanie wiedzy
- Minimalizację kosztów szkoleniowych – koszt kursu jest relatywnie niewielki
- podstawy budowy oka
- wady wzroku
- budowa recepty okularowej
- przeliczanie zapisu astygmatyzmu
- budowa soczewek okularowych
Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (np. chrom, opera, firefox itp.) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.
Terminy
- Wybierz swój i zgłoś się.
OPTYK W PIGUŁCE CZĘŚĆ 2

poziom podstawowy
Koszt kursu: 219 zł (kwota brutto)
Taniej w pakiecie!
Pakiet [START] Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2: 360 zł (kwota brutto) oszczędzasz 58zł Pakiet [WDROŻENIE] Kurs Optyk w pigułce cz. 1 i 2 oraz szkolenie on-line „Profesjonalna obsługa Klienta”: 750 zł (kwota brutto) oszczędzasz 118złW cenie otrzymujesz:
- Imienny dostęp dla jednego użytkownika
- Dostęp do kurs na 30 dni
- Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
- Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do Internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (najlepiej opera, firefox, microsoft edge).
- Płynny proces adaptacji i zrównoważonego rozwoju w branży optycznej
- Głębsze rozumienie procesu doboru oprawy dla klienta
- Obniżenie poziomu stresu związanego z procesem wyboru produktów
- Ścieżkę decyzyjną, którą możesz stosować bezpośrednio z klientem
- Bazę do dalszego rozwoju wiedzy i umiejętności
- Wiedze i umiejętności „tu i teraz” – bez potrzeby uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym
- Pracownika w miejscu pracy – musisz nigdzie go wysyłać
- Przyśpieszenie procesu adaptacji pracownika – nie musisz czekać na termin szkolenia stacjonarnego
- Oszczędność czasu i energii poświęconych na przekazywanie wiedzy
- Koszty pod kontrolą
- Budowa oprawy okularowej i sposób montażu soczewek
- Wymiarowanie oprawy okularowej
- Prawidłowe ustawienie soczewki przed okiem
- Gabaryty soczewki oraz jej średnica, a parametry oprawy
- Metodyka wyboru oprawy do korekcji klienta z uwzględnieniem obliczenia średnicy
- Kilka praktycznych ćwiczeń dla Ciebie
Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (najlepiej opera, firefox, edge) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.
Terminy
- Możesz zacząć już teraz!
Budowanie wartości produktu językiem korzyści

poziom rozszerzony
Koszt kursu: 39 zł (kwota brutto)
W cenie otrzymujesz:
- Imienny dostęp dla jednego użytkownika
- Dostęp do kurs na 7 dni
- Nieograniczoną ilość odtwarzania materiału w czasie dostępu
- Imienny certyfikat ukończenia kursu możliwy do pobrania po pozytywnym zaliczeniu materiału
WAŻNE!
Do prawidłowego odtworzenia kursu potrzebujesz komputer, tablet lub smartphone z dostępem do internetu oraz zainstalowaną przeglądarką internetową (np. chrome, opera, firefox itp.).
- Nowe umiejętności sprzedażowe
- Nauczysz się bardzo łatwego, a zarazem skutecznego sposobu komunikacji
- Większy wpływ na decyzje zakupowe klientów
- Wygodę – masz możliwość uruchomienia kursu w dowolnym i najlepszym dla Ciebie czasie
- Możesz w ciągu 7 dni wrócić do kursu wielokrotnie, ile razy chcesz
- Pracownika w miejscu pracy – nie musisz nigdzie go wysyłać
- Skutecznego doradcę salonu optycznego
- Wzrost zadowolenia klientów z zakupionych produktów
- Oszczędność – koszt samego kursu jest relatywnie niewielki
- model komunikacji
- cecha, zaleta, korzyść
- personalizacja wypowiedzi
- „wartość korzyści”
- schemat konstruowania rekomendacji
Kursy e-learningowe online – rozwiązujesz go z wykorzystaniem przeglądarki internetowej (np. chrom, opera, firefox itp.) na komputerze, tablecie lub smartfonie z dowolnego miejsca (niezbędny jest dostęp do internetu). Oprócz wiedzy przekazywanej w interaktywny sposób czekają Cię ćwiczenia, zadania oraz testy.
Terminy
- Wybierz swój i zgłoś się.
Specjalista ds. okularów progresywnych

poziom pro
SZKOLENIE W PRZEBUDOWIE
Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: szkolenie w trakcie modyfikacji
W cenie zapewniamy:
- miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
- funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
- certyfikat ukończenia szkolenia
- lunch oraz przerwy kawowe
- materiały piśmiennicze
- Pewność siebie w rekomendacji produktów
- Świadomość wyboru „produktów progresywnych” dla Klienta wraz z odpowiednimi oprawami okularowymi
- Sprawność w pełnej konfiguracji okularów progresywnych i biurowych
- Niezbędne umiejętności m.in :
- Odczytywanie rodzaju soczewek progresywnych z grawerunków
- Odwzorowywanie krzyża centracji
- Pomiar parametrów indywidualnych
- Wzrost sprzedaży produktów progresywnych
- Wzrost liczby klientów polecających salon optycznych jako specjalizujący się w rekomendacji i doborze okularów progresywnych
- Wyższą jakość procesu obsługi „klienta progresywnego”
- Podniesienie prestiżu swojego salonu wśród konkurencyjnych salonów optycznych
- Zwiększenie możliwości proponowania szerszej i droższej gamy produktów progresywnych dzięki pewności siebie pracowników
- Minimalizacja błędów podczas obsługi „klienta progresywnego”
- Szybka orientacja i wyciąganie wniosków podczas rozwiązywania problemów
- Budowa soczewek progresywnych i półprogresywnych.
- Charakterystyka konstrukcji soczewek progresywnych.
- Skuteczna sprzedaż idei okularów progresywnych.
- Weryfikacja okularów o zmiennej ogniskowej.
- Interpretacja recepty pod kątem rozwiązań „progresywnych”.
- Budowanie obrazu funkcjonowania klienta w badaniu potrzeb.
- Metody rekomendacji produktów o zmiennej ogniskowej.
- Wybór oprawy – zasady techniczne.
- Dokonywanie pomiarów parametrów indywidualnych.
- Wydawanie okularów progresywnych jako proces edukacji klienta.
- Budowa planu procesu gwarancji adaptacji.
- Ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
- Case study i analiza możliwych sytuacji
- Zadania w parach lub mniejszych grupach
- Krótkie mini-wykłady
Terminy
- 2023 r. w nowym
- wydaniu
- i formacie
EKSPERT SPRZEDAŻY w salonie optycznym

poziom rozszerzony
SZKOLENIE W PRZEBUDOWIE
Koszt uczestnictwa 1 osoby w warsztatach: kurs w trakcie zmian
W cenie zapewniamy:
- miejsce w kameralnej grupie do 12 osób
- funkcjonalny podręcznik poszkoleniowy
- certyfikat ukończenia szkolenia
- lunch oraz przerwy kawowe
- materiały piśmiennicze
- Umiejętność wykorzystywania skutecznych w optyce metod sprzedażowych
- Wizerunek profesjonalisty wśród klientów
- Świadome korzystanie z narzędzi optycznych w trakcie obsługi klienta
- Pewność siebie w świadomym stosowaniu technik sprzedażowych
- Wyższą satysfakcję klientów z jakości obsługi w salonie
- Wyższą sprzedaż wynikającą z umiejętności up-sellingu
- Wzrost sprzedaży
- Pogłębienie lojalności klientów
- Zwiększenie możliwości rozwoju oferty produktowej
- Doradców skutecznie radzących sobie w różnych sytuacjach sprzedażowych
- Możliwość realizacji różnych kampanii marketingowych z wykorzystaniem nowych umiejętności doradców
- Większy autorytet i profesjonalizm w oczach klientów
- Wzrost skuteczności w realizacji założeń biznesowych
- Style podejmowania decyzji w procesie dopasowania skutecznej komunikacji w salonie optycznym
- Metody wywierania wpływu na decyzje zakupowe klienta
- Wykorzystanie narzędzi optycznych w diagnozie okularów klienta
- „Story telling” – krótka historia, która ma znaczenie
- Cena a wartość, budżet i potrzeby
- Efektywna obrona ceny
- Moc pierwszego wrażenia
- Wyłącznie ćwiczenia i praca w określonych sytuacjach sprzedażowych
- Case study i analiza przypadków sytuacji optycznych
- Zadania w mniejszych grupach
- Odgrywanie ról
Terminy
- 2023 r. w nowym
- wydaniu
- i formacie